Post by stenindemicomp on Feb 24, 2022 19:23:32 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Evo Pop ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Evo Pop IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code oneindig geld ▞▞▞
▞▞▞ Evo Pop 2022 version ▞▞▞
WAARSCHUWING: KAN DE VOORTGANG NIET OVERBRENGEN NAAR EEN NIEUW APPARAAT. UPDATE: het beweert dat je de voortgang in de cloud kunt opslaan, maar de eigenlijke game heeft geen manier om de voortgang van het herstel op te slaan. Nog steeds waardeloos. Buggy spel. Echt een slechte bug waarbij ik alle andere evos op het zichtbare scherm elimineer, maar ze blijven zich repliceren tot "plotselinge dood", waarbij alleen mijn evos worden geëlimineerd en ik verlies.
Multiplayer is nep, bots worden onmogelijk om onder ogen te zien. Vrij letterlijk. Hun energiebalk zal sneller vol raken en hun vaardigheden zullen supercharged worden en een oneindig bereik hebben. NIET INSTALLEREN.
Idee voor toekomstige inhoud. De kleur van je evos veranderen. Een gedeelte in de winkel waar je goud/edelstenen koopt om kleuren te kopen die je in en uit kunt wisselen. En evenementen of seizoenspasbeloningen zijn patronen (zoals plaid of polka-dot in plaats van platte kleuren. Goed spel met veel mogelijke inhoud
Nou, de beoordelingen van iedereen zijn opgekrikt omdat het spel geen echte multiplayer is. Je kunt dit zelf zien door wifi gewoon uit te zetten en zelf te zien, ook zijn mensen hier volledig blind voor. Als u dit leest, kunt u het zelf uitproberen. Het zijn bots waar je tegen speelt. (Het is ook vrij eenvoudig om de namen te gebruiken.)
Ik wil alleen maar zeggen dat sinds de multiplayer-functie en timer zijn geïmplementeerd, ik over het algemeen games heb gehad die minder dan een minuut duren, zelfs met andere spelers. Ik heb hiervoor maar één evo gebruikt.
Fijne dag en ik hoop dat je dat ook bent
Game was buitengewoon vermakelijk. Ik speel nu al een hele tijd. Het is een gratis spel dat ook opties voor echt geld heeft, maar ze hebben het zo gemaakt dat echt geld een boost geeft, in plaats van het spel te breken over gratis spelers, zoals zoveel anderen. De ENIGE klacht die ik tot nu toe heb gevonden, is dat ik zou willen dat ze sommige kaarten een beetje zouden herzien en herzien. Hoewel ALLEEN omdat bepaalde evos (vooral ijs) letterlijk kunnen sterven voordat het spel zelfs maar begint. Dat wordt een beetje vervelend
BESTE SPEL IK WIL NIET LIEGEN, het is gewoon dat er zoveel evos zoveel te ontdekken is! ik hoop dat dit spel nummer 1 is
Eh, dood spel? Ik zit vast bij het laadscherm.
Game gebruikt "energie" om het aantal keren dat je het spel daadwerkelijk kunt spelen te beperken, en ofwel moet je wachten tot het weer is aangevuld of moet je meer betalen. Ik vind het niet erg om te betalen voor snellere progressie of voor cosmetica, maar ik trek de grens om meer te betalen om het spel te blijven spelen.
Hou van dit kleine spel. Perfecte tijdmoordenaar. Als je merkt dat je altijd verliest van de virussen, pak dan de veelvraat. Veelvraat is koning! Hij wint niet altijd tegen het virus, maar het is ongeveer 50/50 of beter in mijn ervaring. Glut groeit en verspreidt zich zeer snel met eetstruiken en kan snel groeien. Zoals de naam al doet vermoeden, kan hij een hoop vijanden opeten als je eenmaal groot bent. Probeer het eens, het is leuk. Ik werd zelfs tweede in het toernooi tegen veel Evo's van een hoger niveau. Ik ben nog nooit zo goed geweest in een spel en ik geef de eer aan de Glutton Evo.
Kun je een elektrische evo toevoegen, de mogelijkheden zijn blikseminslag, glijden, aantrekken en torenen?
Erg leuk spel. Jammer dat het niet echt multiplayer is. Als het echt multiplayer zou ik dit zeker 5 sterren geven en aan iedereen aanraden.
De kikker evo is overmeesterd, nerf het of verander het vermogen
Geweldig spel, maar te beperkt door premiumbeperkingen. En bots-gebruikersnamen en XP-niveaus geven is pretentieus: het is niet echt multiplayer.
Er is een probleem waarbij wanneer de NPC's hun zuigkracht gebruiken, het je spel kan vertragen totdat het crasht. Andere keren zuigen de vijanden meteen aan het begin en het doodt je onmiddellijk zonder enige manier om te overleven. Verder is het een cool spel
Spel is geweldig en ik ben er verslaafd aan geraakt. Het duurt echter 24 uur voordat missies (en de enige manier om verder te komen) weer beschikbaar zijn en, ik bedoel, kom op. Je mag het een paar minuten spelen en dat is het dan. Ik zou overwegen om dat snel te veranderen, omdat dat naar mijn mening de grootste fout is.
Zeer laggy game-lag duurt ongeveer 30 minuten en zelfs de spelers zijn niet echt, zelfs niet op het hoogste niveau, mijn game lag bij 0 fps en na die enorme vertragingstijd later toont het dezelfde tijd in de strijd als vóór lag en ook t geeft slechts 5 lever 2 uur in en zelfs als je het spel hebt gewonnen, kun je maar 5 keer spelen DIT SPEL MOET WORDEN GEOPTIMALISEERD EN WERK AAN HET SPEL VOOR GELD, NIET AAN ADVERTENTIES VAN IN APP AANKOOP
Leuk spel maar het ranking systeem is uit. Als je 1 tegenstander uitschakelt en vervolgens verliest van de andere in een plotselinge dood, wordt je derde in plaats van tweede. Niet leuk als hij dat doet.
In het begin vind je het spel saai, maar na het ontgrendelen van nieuwe levels en evos wordt het spel interessanter. Mijn ervaring....
🤬 waar is mijn voortgang wat ik heb gedaan? Waarom beginnen andere evo-poppen anders te bellen? Moet ik alles opnieuw beginnen? Wat is er in hemelsnaam aan de hand? 🤬 ZO VEEL CHEATERS. 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🙄🤬CHEATERS🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬CHEAT 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬CHEAT 🤬🤬🤬 CHEAT 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬CHEAT 🤬🤬🤬🤬🤬💣
Best goed spel. Maar het wordt een beetje te moeilijk als je constant tegen de kikker aan moet. Ik geef de voorkeur aan simplistische games als ik op de mobiel speel. Het lijkt er ook op dat het moeilijk is om je ertoe aan te zetten sterkere evos te kopen. Ik hou over het algemeen niet van de verborgen push om je geld te laten uitgeven; lijkt brutaal. Als je het niet erg vindt om uit te geven aan mobiele games, dan zou dit een leuk spel zijn.
Geweldige game, geen advertenties voor externe games of apps, alleen af en toe een advertentie voor in-game-aankopen. Het heeft een battle pass-systeem en honderden niveaus die tot op zekere hoogte moeilijk oplopen. Enige nadeel is dat ze energie gebruiken (vijf eenheden per uur) waarmee je elke wedstrijd kunt spelen. Best een leuk spelletje. Het downloaden waard.
Het grappigste dat ik meerdere keren heb gezien... Zelfmoord door magneet.
Leuk kei leuk maar spijtig dat je niet online kan spelen met vrienden
Evo Pop Puzzel qgh
Evo Pop புதிர் qhft
Eigenlijk betalen om te spelen, leuk concept en de levels zijn leuk en uitdagend, maar het wordt al snel onmogelijk om verder te komen zonder te betalen voor extra's. Er zijn pop-ups na elk level waarin je wordt gevraagd grondstoffen te kopen, en na ongeveer 15 levels kom je niet verder
Pokémon UNITE Laga ajt
Een edelsteen. Bevredigende gameplay, leuke physics, uitgebalanceerde en diverse strategie, eenvoudig genoeg, mijn vierjarige vindt het ook leuk. Minimal + korte advertenties zijn een enorm pluspunt.Ik zou graag podia zien die wat breder zijn, en ik hoop dat toekomstige updates deze stream line evo popping fun machine niet vertroebelen.
Tis geen spel dat je jouw hele leven kan spelen en ik krig te traag nieuwe mannetjes
Genoten van de ervaring voorafgaand aan de nieuwe update door artefacten toe te voegen die de kleine strategie van deze game nu tot een complete crapshoot maken. Het is ook niet mogelijk om deze nieuwe modus uit te schakelen. Andere dingen die in de app zijn veranderd, zijn dat je naar een advertentie moet kijken om de gratis kist te krijgen en slechts 5 spellen hebt in plaats van de vorige 10, waardoor je moet betalen om nog eerder te blijven spelen. Het is jouw app en je bent vrij om ermee te doen wat je wilt, maar je bent mij als speler kwijt. Verwijderd.
Saai
Een leuk spel, maar de constante pop-upadvertenties die nieuwe evo's aanbieden, zijn vervelend, en er lijkt een toestroom te zijn van wat ik aanneem valsspelers, omdat ze de maximale rang hebben van een overmeesterde evo die je geld kunt uitgeven om te krijgen, en max Rank-artefacten, ik start een spel alleen voor hen om onmiddellijk een explosie te werpen en me van de kaart te slaan vanaf de andere kant ervan, of zuigkracht uit te oefenen die hetzelfde doet en je kunt niet ontsnappen omdat ze de hele kaart bereiken, het is volledig uit balans en heeft het spel voor mij verpest
Evo Pop معمایی hvq
Leuk spel gebaseerd op een cool uitgangspunt. Sommige evo's gaan echter kapot wanneer de AI ze gebruikt.Gedood worden in het laadscherm of de AI met een onoverwinnelijke Evo is vrij gebruikelijk.